آستارانیوز - رئیس اداره راه و شهرسازی آستارا گفت: به دنبال بارش باران، بخشی از راه های اصلی و روستایی این شهرستان دچار خسارت هایی شد.

به گزارش آستارا نیوز انور بی نیاز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال بارش باران و ریزش گل و لای در دو روز اخیر ، تردد در محور آستارا-اردبیل در محدوده آقچای و بهارستان، دچار اختلال شده بود که با تلاش راهداران این مشکل برطرف شد.

وی با بیان اینکه بارش باران باعث ریزش گل و لای و سنگ ریزه ها در مسیر راه های روستایی مشند ، بهارستان ، هولستون ، آق مسجد و خان حیاطی نیز شده بود ، خاطرنشان کرد: هم اینک مسیر راه اصلی آستارا-آقچای و راه های روستایی مذکور به طور کامل بازگشایی شده و تردد در آنها بدون هیچ مشکلی جریان دارد.
بی نیاز با بیان اینکه در این بین خساراتی نیز به بخشی از راه های اصلی و روستایی وارد شده، گفت: با اختصاص اعتبار لازم، ترمیم و بازسازی این راه ها در دستور کار قرار می گیرد.
وی ادامه داد: میزان خسارت وارده توسط کارشناسان اداره راه و شهرسازی آستارا در دست بررسی است.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز وضعیت هوای این شهرستان در 24 ساعت آینده را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد و گفت: دمای فعلی هوای آستارا با چهار درجه افزایش نسبت به 24 ساعت گذشته، 30 درجه سانتیگراد است.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی ، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


جمعه 13 مرداد 1396 12:16 ب.ظ
I visit every day a few websites and blogs to read content, but this blog
gives quality based writing.
جمعه 13 مرداد 1396 09:06 ق.ظ
Spot on with this write-up, I seriously feel this web site needs
far more attention. I'll probably be returning to read through
more, thanks for the info!
سه شنبه 10 مرداد 1396 09:41 ب.ظ
Hi there everybody, here every person is sharing such
experience, therefore it's fastidious to read this webpage, and I used
to pay a quick visit this webpage every day.
دوشنبه 9 مرداد 1396 05:44 ب.ظ
Thanks for any other wonderful article. Where else may just anyone get that type of info in such an ideal method of writing?
I've a presentation next week, and I am at the look for
such information.
دوشنبه 9 مرداد 1396 11:20 ق.ظ
First of all I want to say fantastic blog! I had a
quick question which I'd like to ask if you
do not mind. I was curious to know how you center yourself and clear your head prior to
writing. I've had a hard time clearing my mind in getting my
ideas out. I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to
15 minutes are usually lost simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints?

Appreciate it!
دوشنبه 9 مرداد 1396 08:15 ق.ظ
Amazing! Its really awesome article, I have got much clear idea regarding from this article.
یکشنبه 8 مرداد 1396 12:50 ب.ظ
Pretty! This has been an extremely wonderful article.
Many thanks for providing this info.
یکشنبه 8 مرداد 1396 09:04 ق.ظ
Great delivery. Sound arguments. Keep up the great spirit.
یکشنبه 8 مرداد 1396 07:07 ق.ظ
whoah this weblog is fantastic i like studying your posts.
Keep up the great work! You recognize, a lot of persons are hunting
round for this information, you can help them greatly.
یکشنبه 8 مرداد 1396 06:46 ق.ظ
Just wish to say your article is as surprising.

The clearness in your post is just great and i can assume you are an expert on this subject.
Well with your permission allow me to grab your RSS feed to keep up to date with forthcoming post.

Thanks a million and please continue the rewarding work.
یکشنبه 8 مرداد 1396 01:59 ق.ظ
A person necessarily assist to make severely articles I would
state. That is the first time I frequented your web page and thus far?
I amazed with the analysis you made to create this actual post
extraordinary. Fantastic job!
یکشنبه 8 مرداد 1396 01:50 ق.ظ
Wow, incredible blog format! How long have you ever been blogging for?
you made blogging look easy. The overall look of your web site is wonderful,
as well as the content material!
یکشنبه 8 مرداد 1396 12:42 ق.ظ
Hi! I could have sworn I've been to your blog before but
after going through many of the posts I realized it's new to me.
Nonetheless, I'm certainly pleased I stumbled upon it and I'll be book-marking it and checking back often!
شنبه 7 مرداد 1396 11:32 ب.ظ
What's up, its fastidious post about media print, we all know
media is a great source of data.
شنبه 7 مرداد 1396 10:06 ب.ظ
you are really a good webmaster. The web site loading
pace is amazing. It seems that you're doing any distinctive trick.
Furthermore, The contents are masterpiece. you have performed
a wonderful job on this matter!
شنبه 7 مرداد 1396 09:52 ب.ظ
Excellent weblog right here! Also your site lots up fast!
What web host are you using? Can I get your associate link in your
host? I want my web site loaded up as quickly as yours lol
شنبه 7 مرداد 1396 09:23 ب.ظ
I always spent my half an hour to read this website's content everyday along with a cup of coffee.
شنبه 7 مرداد 1396 08:33 ب.ظ
An impressive share! I've just forwarded this onto a colleague who had been conducting a little
research on this. And he actually ordered me breakfast simply because I
found it for him... lol. So allow me to reword this....
Thanks for the meal!! But yeah, thanx for
spending the time to discuss this topic here on your web site.
شنبه 7 مرداد 1396 08:16 ب.ظ
Wonderful site. Plenty of helpful info here. I'm sending
it to some friends ans additionally sharing in delicious.
And naturally, thank you for your effort!
شنبه 7 مرداد 1396 05:41 ب.ظ
It's not my first time to pay a quick visit this
web site, i am browsing this web site dailly and take fastidious
data from here all the time.
شنبه 7 مرداد 1396 12:53 ب.ظ
Definitely believe that which you stated. Your
favorite justification seemed to be on the internet the
simplest factor to bear in mind of. I say to you, I definitely get irked even as other folks think about issues that
they just don't understand about. You controlled to hit the nail upon the
top and also defined out the whole thing with
no need side effect , other people could take a signal.
Will likely be again to get more. Thanks
شنبه 7 مرداد 1396 12:13 ب.ظ
I was recommended this blog through my cousin. I'm now not certain whether or not this
put up is written through him as nobody else know such detailed
about my difficulty. You're wonderful! Thank you!
شنبه 7 مرداد 1396 11:56 ق.ظ
Hi there! I simply wish to give you a huge thumbs up for your excellent info you have right here on this post.
I am returning to your site for more soon.
شنبه 7 مرداد 1396 11:13 ق.ظ
I know this web page provides quality based posts and extra data, is there
any other site which provides such stuff in quality?
شنبه 7 مرداد 1396 10:57 ق.ظ
If you want to improve your familiarity just keep visiting this
site and be updated with the most recent news posted here.
شنبه 7 مرداد 1396 10:47 ق.ظ
Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?
I'm trying to figure out if its a problem on my end or
if it's the blog. Any responses would be greatly appreciated.
شنبه 7 مرداد 1396 08:41 ق.ظ
Hey there! I know this is kinda off topic but
I'd figured I'd ask. Would you be interested in trading links or maybe
guest writing a blog post or vice-versa? My blog covers a
lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each
other. If you might be interested feel free to send me an email.
I look forward to hearing from you! Terrific blog by
the way!
شنبه 7 مرداد 1396 08:11 ق.ظ
My partner and I absolutely love your blog and find nearly all of your post's to be just what I'm
looking for. Does one offer guest writers to write content in your
case? I wouldn't mind publishing a post or elaborating on many
of the subjects you write about here. Again, awesome web
site!
جمعه 6 مرداد 1396 06:15 ب.ظ
I visited multiple sites however the audio feature for audio songs current at this web
site is genuinely excellent.
یکشنبه 1 مرداد 1396 04:55 ب.ظ
I blog often and I really appreciate your content.

Your article has truly peaked my interest. I will take a note of your site and keep checking for new details about once a
week. I subscribed to your Feed too.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 31 تا 60
آستارا نیوز
وبگاه تحلیلی خبری
درباره وبلاگ

وبگاه تحلیلی خبری آستارا نیوز را با هدف اطلاع رسانی و ارتباط شفاف با شهروندان آستارایی و گیلانی راه اندازی نمودیم. امید است تا همواره بتوانیم در امر اطلاع رسانی صداقت و شفافیت را در راس اهداف خبری خود قرار داده و مطالب را فارغ از تمایلات شخصی و گروهی به سمع و نظر شما بازدید کنندگان محترم برسانیم. بدیهی است که نظرات شما راهگشا و یاری رسان ما در انجام این امر خطیر خواهد بود.

مدیر وبلاگ :
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :