آستارا نیوز- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از تشکیل کارگروهی به منظور بررسی و رسیدگی به آخرین وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در نوار ساحلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آستارا نیوز و به نقل از ایرنا، وحید پورحضرت روز چهارشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم ساحلی دریای خزر در حوزه شهرستان آستارا افزود: شرکت آب منطقه ای گیلان به عنوان متولی این کارگروه با محوریت کاری شهرداران، بخشداران و دهیاران شهرستان آستارا وظیفه شناسایی و مستند سازی تصرفات و ساخت و سازهای حریم 60 متری نوار ساحلی این شهرستان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید برای این مستند سازی مشارکت کنند ، اضافه کرد: منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی ، محیط زیست و دیگر دستگاه هایی اجرایی نیز در راستای شناسایی و مستند سازی ساخت و سازهای غیر مجاز در نوار 18 و نیم کیلومتری ساحل آستارا همت کنند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان آستارا به صورت چشمگیری صورت نگرفته است ، اضافه کرد: موارد اندکی در برخی از نقاط مشاهده می شود که تکلیف قانونی این موارد نیز مشخص است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا در ادامه با اشاره به اینکه با ایجاد جاده ساحلی می توان از تصرفات غیر قانونی جلوگیری کرد ، افزود: باید با یک برنامه ریزی مناسب و منسجم و با تقسیم بندی وظایف برنامه های مربوط به کارگروه رسیدگی به وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در نوار ساحلی آستارا را پیش برد.
سرهنگ رحیم مهدی زاده ادامه داد: با ساماندهی و یکپارچه سازی ساحل و جلوگیری از تصرفات غیرمجاز می توان از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیز کاست.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و دارای 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی است.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 21 بهمن 1396 03:16 ب.ظ
Thanks for finally writing about >وبگاه تحلیلی خبری آستارا نیوز | آستارا | گیلان | اخبار | Astara - تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در نوار ساحلی آستارا <Loved it!
سه شنبه 3 بهمن 1396 05:25 ق.ظ
Now I am going to do my breakfast, after having my breakfast coming over again to
read other news.
یکشنبه 24 دی 1396 08:50 ق.ظ
You ought to take part in a contest for one of the best sites on the net.

I will highly recommend this website!
چهارشنبه 20 دی 1396 03:58 ب.ظ
مدیر وب آموزش بازاریابی اینترنتی و سئو
چهارشنبه 13 دی 1396 05:49 ب.ظ
برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی با بهترین و ارزان ترین قیمت به فروشگاه اینترنتی مو تن رو یه سر بزن از ویژگی های مهم مو تن رو اصالت کالا یا همون تأیید مجوز بهداشت ، گارانتی بازگشت ، ارسال رایگان و مشاوره تخصصیه . مشاوره تخصصی که عالیه و البته رایگان هم هست !! میتونی در ساعت های کاری با فروشگاه اینترنتی مو تن رو تماس بگیری (021-88542210 و یا خط ویژه 43389) و یا به وبسایت مو تن رو mootanroo.com بری و بصورت آنلاین با مشاوره صحبت کنی و سؤالاتتو بپرسی . در موتن رو هر روز کالاهای جدید میاد و تخفیف هایی فعال میشه که میتونی ازش استفاده کنی و همیشه بهترین محصولات با بهترین قیمت و کیفیت تازه اونم از جایی مطمئن مثل مو تن رو بگیری. خلاصه خیلی در مو تن رو جات خالیه ، منتظرت هستیم
چهارشنبه 22 آذر 1396 12:44 ب.ظ
Wonderful beat ! I would like to apprentice whilst you
amend your site, how can i subscribe for a weblog
website? The account aided me a applicable deal.
I were a little bit acquainted of this your broadcast offered
brilliant clear concept
سه شنبه 7 آذر 1396 01:46 ب.ظ
Hi, just wanted to mention, I liked this post. It was inspiring.
Keep on posting!
جمعه 3 آذر 1396 05:36 ب.ظ
Hi there colleagues, how is the whole thing, and what
you would like to say concerning this article, in my view its in fact amazing for me.
شنبه 27 آبان 1396 07:26 ق.ظ
Informative article, just what I wanted to find.
جمعه 26 آبان 1396 04:15 ق.ظ
Incredible points. Great arguments. Keep up the good effort.
پنجشنبه 25 آبان 1396 12:09 ب.ظ
To cover your family from danger?
جمعه 19 آبان 1396 04:00 ق.ظ
This paragraph will help the internet visitors for building up
new web site or even a weblog from start to end.
دوشنبه 30 مرداد 1396 02:13 ب.ظ
Greate post. Keep posting such kind of info on your blog.

Im really impressed by it.
Hi there, You've performed a fantastic job. I will definitely digg it and individually suggest to my friends.
I am sure they will be benefited from this site.
دوشنبه 16 مرداد 1396 04:41 ب.ظ
Thanks to my father who stated to me on the topic of this blog, this blog is genuinely awesome.
دوشنبه 16 مرداد 1396 03:48 ب.ظ
I am really loving the theme/design of your website.
Do you ever run into any internet browser compatibility
issues? A small number of my blog visitors have complained about
my website not working correctly in Explorer but
looks great in Opera. Do you have any tips to help fix this issue?
شنبه 14 مرداد 1396 06:09 ق.ظ
I've been surfing online more than 3 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
It's pretty worth enough for me. In my opinion,
if all site owners and bloggers made good content as you did, the
internet will be a lot more useful than ever before.
جمعه 13 مرداد 1396 10:41 ق.ظ
Nice post. I was checking constantly this blog and
I'm impressed! Extremely helpful info specifically the last
part :) I care for such info much. I was looking for this particular info for a long time.
Thank you and good luck.
جمعه 6 مرداد 1396 10:05 ب.ظ
Great article.
یکشنبه 25 تیر 1396 04:15 ق.ظ
An interesting discussion is definitely worth comment.

I do believe that you need to publish more about this subject matter, it may not be a taboo matter but typically people don't speak about such topics.
To the next! Kind regards!!
یکشنبه 18 تیر 1396 06:28 ب.ظ
Hi there i am kavin, its my first time to commenting anywhere, when i read this
paragraph i thought i could also make comment due
to this good piece of writing.
دوشنبه 12 تیر 1396 12:19 ب.ظ
Ridiculous quest there. What happened after? Thanks!
دوشنبه 12 تیر 1396 10:28 ق.ظ
Hey there, You've performed an excellent job. I will certainly digg it and individually suggest to my friends.
I am confident they will be benefited from this website.
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 07:50 ق.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that
I've really enjoyed browsing your blog posts. After all
I'll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!
یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 09:05 ب.ظ
Glad to be one of many visitants on this awesome web site :D.
دوشنبه 28 فروردین 1396 09:37 ق.ظ
This is my first time pay a quick visit at here and i am truly impressed to read everthing at alone place.
پنجشنبه 24 فروردین 1396 03:40 ق.ظ
My programmer is trying to persuade me to move to .net
from PHP. I have always disliked the idea because of the costs.
But he's tryiong none the less. I've been using
Movable-type on various websites for about a year and am nervous about switching to another platform.

I have heard good things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it?
Any help would be really appreciated!
دوشنبه 14 فروردین 1396 06:11 ق.ظ
Wow that was strange. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my comment didn't appear.
Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyways,
just wanted to say excellent blog!
جمعه 11 فروردین 1396 06:13 ق.ظ
I don't know if it's just me or if perhaps everyone else experiencing issues with your site.
It appears as if some of the text within your content are running off the screen. Can somebody
else please comment and let me know if this is happening to them as well?
This might be a issue with my browser because I've had this happen previously.
Thank you
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:32 ق.ظ
Hi my friend! I want to say that this post is amazing, nice written and
come with almost all important infos. I'd like to see more posts like this
.
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:10 ق.ظ
Hello! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.
Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but
I can figure things out pretty quick. I'm thinking about setting
up my own but I'm not sure where to begin. Do you have any ideas
or suggestions? With thanks
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30
آستارا نیوز
وبگاه تحلیلی خبری
درباره وبلاگ

وبگاه تحلیلی خبری آستارا نیوز را با هدف اطلاع رسانی و ارتباط شفاف با شهروندان آستارایی و گیلانی راه اندازی نمودیم. امید است تا همواره بتوانیم در امر اطلاع رسانی صداقت و شفافیت را در راس اهداف خبری خود قرار داده و مطالب را فارغ از تمایلات شخصی و گروهی به سمع و نظر شما بازدید کنندگان محترم برسانیم. بدیهی است که نظرات شما راهگشا و یاری رسان ما در انجام این امر خطیر خواهد بود.

مدیر وبلاگ :
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :