آستارا نیوز- در هفته نهم لیگ برتر نونهالان کشور و در دومین بازی از دور برگشت، تیم فوتبال کادوس بندر آستارا مقابل نماینده استان اردبیل به یک پیروزی با ارزش دست یافت و انتقام شکست دور رفت مقابل این تیم را گرفت.


به گزارش آستارا نیوز و به نقل از ایسنا، در این دیدار کاملاً یک طرفه که با درخشش بازیکنان نونهال زیر 14 سال کادوس همراه بود، تیم شهرداری اردبیل با پذیرش شکست 4 بر 1 استادیوم وحدت آستارا را ترک کرد.

برای تیم کادوس فردین نیروفر در دقیقه 10، سالار حاج قربانی در دقیقه 11، عرفان حسینجانی در دقیقه 24 و شایان نعمتی در دقیقه 72 گلزنی کردند و تک گل تیم شهرداری را امیرحسین تقی زاده در دقیقه 57 به ثمر رساند.

نماینده آستارا با کسب این پیروزی و با 12 امتیاز به رده چهارم گروه خود صعود کرد و جهت صعود به مرحله پایانی لیگ برتر ایران و بقا در این لیگ با تیم های شهرداری رشت، ملوان انزلی، ذوب آهن اردبیل و شهرداری اردبیل می جنگد.

در تیم کادوس آستارا، آرین عشرتی، رضا لقمان نیا، سالار قاسمی، میرامین صابر، سالار حاجی قهرمانی، عرفان حسینجانی، آیدین ضارب نیا، فردین نیروفر، جواد شفقتیان، شایان نعمتی، آریا یاورپور، مهدی خلیلی، شروین معاشرتی، سینا خلق دوست، امیررضا اعتمادیان و محسن فرجی نژاد با سرمربیگری فریدون فکریان، مربیگری سید توحید هاشمی و نوید حقیقت و سرپرستی نعمت یاورپور حضور دارند.

قضاوت این دیدار را عسگر اکبری، امین سالم خویی و علی خلیلی هر سه از استان آذربایجان غربی و امین ساسانیان از استان گیلان برعهده داشتند.

به گزارش ایسنا، در رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور 32 تیم در چهار گروه با هم به رقابت پرداختند که در گروه کادوس آستارا تیم های شهرداری همدان، ملوان انزلی، نود ارومیه، شهرداری رشت، شهرداری تبریز، ذوب آهن اردبیل و شهرداری اردبیل قرار گرفته اند.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


یکشنبه 21 خرداد 1396 02:04 ق.ظ
Thanks for finally writing about >وبگاه تحلیلی خبری آستارا نیوز | آستارا |
گیلان | اخبار | Astara - تیم نونهالان فوتبال کادوس آستارا شهرداری اردبیل
را با شکست سنگین بدرقه کرد <Liked it!
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 08:44 ق.ظ
Great weblog right here! Also your site lots up very fast!

What web host are you the usage of? Can I am getting your associate hyperlink to your host?

I want my site loaded up as quickly as yours lol
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 12:00 ب.ظ
Hey! I'm at work browsing your blog from my new apple iphone!
Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!
Carry on the superb work!
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 06:12 ق.ظ
I used to be able to find good info from your blog articles.
سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 03:46 ق.ظ
Hello, Neat post. There is a problem together with your website in web explorer, may check
this? IE nonetheless is the market leader and a huge component of folks will omit your magnificent writing due to this problem.
شنبه 9 اردیبهشت 1396 05:32 ب.ظ
First off I would like to say fantastic blog! I had a quick
question in which I'd like to ask if you don't mind. I was curious to find out how
you center yourself and clear your head prior to writing.
I have had a hard time clearing my mind in getting my thoughts out.
I truly do enjoy writing however it just seems like the
first 10 to 15 minutes are generally lost simply just trying to figure out how to begin. Any
suggestions or tips? Cheers!
پنجشنبه 24 فروردین 1396 03:40 ق.ظ
Pretty portion of content. I simply stumbled upon your site and in accession capital to say that
I get actually loved account your weblog posts. Any way I'll be
subscribing for your augment and even I success you get
admission to persistently rapidly.
دوشنبه 14 فروردین 1396 06:41 ق.ظ
Excellent beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how can i subscribe for a blog web site?
The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this
your broadcast offered bright clear idea
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:20 ق.ظ
I used to be recommended this web site through my cousin.
I am not certain whether or not this post
is written via him as no one else realize such detailed approximately my problem.

You're incredible! Thank you!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 10:15 ق.ظ
I was recommended this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble.
You are amazing! Thanks!
پنجشنبه 10 فروردین 1396 09:50 ق.ظ
I always used to study article in news papers but now as I am
a user of net thus from now I am using net for posts, thanks to web.
چهارشنبه 12 فروردین 1394 06:55 ب.ظ
سال 1394 راخدمت کلیه همشهریان محترم(مردم شریف آستارا) تبریک عرض می نمایم.

میر آرمان واعظی
مدیر کل شیلات استان اردبیل
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 31 تا 42
آستارا نیوز
وبگاه تحلیلی خبری
درباره وبلاگ

وبگاه تحلیلی خبری آستارا نیوز را با هدف اطلاع رسانی و ارتباط شفاف با شهروندان آستارایی و گیلانی راه اندازی نمودیم. امید است تا همواره بتوانیم در امر اطلاع رسانی صداقت و شفافیت را در راس اهداف خبری خود قرار داده و مطالب را فارغ از تمایلات شخصی و گروهی به سمع و نظر شما بازدید کنندگان محترم برسانیم. بدیهی است که نظرات شما راهگشا و یاری رسان ما در انجام این امر خطیر خواهد بود.

مدیر وبلاگ :
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :