آستارا نیوز ـ شورای حفظ حقوق بیت المال استان های گیلان و اردبیل با حضور اعضای این شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری آستارا تشکیل شد.


به گزارش آستارا نیوز و به نقل از ایرنا، این نشست با محوریت جلوگیری از قاچاق چوب از استان گیلان به اردبیل تشکیل شده و در آن چگونگی مقابله با این پدیده شوم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که با حضور مقامات ارشد قضایی ، امنیتی ، انتظامی و تعدادی از مدیران اجرایی استان های گیلان و اردبیل برگزار شد ، اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال دو استان یاد شده خواستار تقویت یگان حفاظت در 18 نقطه شناسایی شده قاچاق چوب از استان گیلان به اردبیل شده و نیز خواستار تقویت 42 کیلومتر مشترک آستارا با اردبیل از جهات مختلف شدند.

در این نشست روسای کل دادگستری ها ، مدیران کل منابع طبیعی و مدیران کل حفاظت محیط زیست استان های گیلان و اردبیل حضور داشتند.

به گزارش ایرنا ، اراضی ملی آستارا 40 هزار هکتار است که در این میان 32 هزار هکتار از اراضی را مناطق جنگلی تشکیل می دهد که در آن انواع گونه های جنگلی از قبیل بلوط ، راش ، توسکا ، ممرز ، نمدار ، ملج ، لیلکی ، انجیلی ، آزاد ، افرا ، گردو ، شیردار ، گیلاس وحشی ، فندق ، شمشاد جنگلی و ون وجود دارد.

استان گیلان 565 هزار هکتار جنگل دارد.




نوع مطلب :
برچسب ها : محیط زیست آستارا،
لینک های مرتبط :


سه شنبه 7 آذر 1396 10:18 ب.ظ
با تشکر از شما، به تازگی اطلاعاتی را درباره این موضوع برای سنین و سالخورده جستجو کرده ام
بزرگترین من تا به حال کشف شده است. اما آنچه در مورد
نتیجه گیری؟ آیا از منبع آن اطمینان دارید؟
دوشنبه 6 آذر 1396 11:53 ب.ظ
سلام! این پست وبلاگ نمیتواند بهتر نوشته شود!
خواندن از طریق این پست به من همسایه قبلی من یادآوری می کند!
او همیشه درباره این موضوع مواظب بود. من این پست را به او ارسال می کنم
کاملا مطمئن است که او خواندن عالی خواهد داشت. تشکر فراوان برای به اشتراک گذاری!
جمعه 3 آذر 1396 06:58 ب.ظ
با درود! من می دانم که این تا حدودی موضوع است اما من
تعجب کردم اگر شما می دانستید که در آن من می توانم پیدا کنم
پلاگین captcha برای فرم نظر من؟ من از همان پلت فرم وبلاگ استفاده می کنم
به عنوان شما و من مشکل پیدا کردن یک؟ خیلی ممنون!
سه شنبه 30 آبان 1396 07:43 ب.ظ
سلام از اوهایو! من در کار خسته هستم، بنابراین تصمیم گرفتم بررسی کنم
وب سایت خود را در آیفون من در طول ناهار شکستن. من اطلاعاتی را که اینجا ارائه می دهم دوست دارم و نمی توانم صبر کنم
وقتی که من به خانه می روم نگاه کن من خیلی سریع شگفت زده شدم
وبلاگ خود را بر روی تلفن همراه من بارگذاری شده است.. من حتی استفاده نیست
WIFI، فقط 3G.. به هر حال، سایت خوب!
شنبه 27 آبان 1396 02:47 ق.ظ
I am regular reader, how are you everybody? This piece of writing posted at this site is truly good.
جمعه 19 آبان 1396 11:37 ق.ظ
Good day! I simply would like to give you a big thumbs
up for your great info you've got here on this post.
I will be coming back to your blog for more soon.
جمعه 19 آبان 1396 06:42 ق.ظ
Excellent site you have here but I was wondering if you
knew of any forums that cover the same topics discussed here?
I'd really like to be a part of online community where I can get
advice from other knowledgeable people that share the same interest.
If you have any recommendations, please let me know.

Many thanks!
چهارشنبه 17 آبان 1396 11:44 ب.ظ
این سایت مطمئنا تمام اطلاعاتی است که من در مورد این موضوع میخواستم و نمی دانستم چه کسی بپرسد.
شنبه 13 آبان 1396 11:10 ب.ظ
من از پسر عموی من این وبلاگ را توصیه کردم. مطمئن نیستم
آیا این پست توسط او نوشته شده است؟ هیچ کس دیگری چنین نکته ای را در مورد مشکل من نمی داند.
تو شگفت انگیز هستی با تشکر!
شنبه 13 آبان 1396 09:56 ب.ظ
من احساس می کنم این یکی از اطلاعات بسیار مهم برای من است.
و من خوشحالم که مقاله شما را مطالعه می کنم اما می خواهم به تفسیر برخی از مسائل طبیعی، سبک سایت ایده آل است، مقالات واقعا عالی است:
D. فقط فعالیت درست، تشویق
جمعه 12 آبان 1396 10:57 ب.ظ
وبلاگ خوب اینجاست! همچنین وب سایت شما بسیار سریع بسیار! از چه میزبانی استفاده می کنید؟
آیا می توانم پیوند وابسته به میزبان شما را دریافت کنم؟
من آرزو می کنم که وب سایت شما به همان اندازه که شما می توانید بارگذاری کنید
پنجشنبه 11 آبان 1396 02:44 ق.ظ
پست عالی من کاملا این سایت را دوست دارم نگهش دار
بالا
پنجشنبه 11 آبان 1396 01:11 ق.ظ
وبلاگ بزرگ اینجا! وب سایت شما بسیار بارگذاری می شود
سریع! چه میزبان وب شما استفاده می کنید؟ آیا می توانم پیوند وابستگی شما به آن را دریافت کنم؟
میزبان شما؟ من آرزو می کنم که وب سایت شما به سرعت به محض ورود شما لود شود
چهارشنبه 10 آبان 1396 08:53 ب.ظ
سلام، من همیشه برای چک کردن پست های صفحه وب اینجا را در ساعت های اولیه صبح،
به خاطر اینکه من لذت می برم برای یادگیری بیشتر و بیشتر.
سه شنبه 14 شهریور 1396 06:33 ب.ظ
Hi there colleagues, how is all, and what
you desire to say about this paragraph, in my view its genuinely
awesome in favor of me.
سه شنبه 17 مرداد 1396 02:18 ق.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was
a amusement account it. Look advanced to far added agreeable
from you! However, how can we communicate?
جمعه 13 مرداد 1396 07:15 ب.ظ
I just like the helpful info you supply for your articles.

I will bookmark your blog and test again right here
frequently. I'm rather sure I'll be told lots of new stuff right right here!
Best of luck for the next!
جمعه 13 مرداد 1396 06:40 ق.ظ
I really like it when individuals get together and share opinions.
Great website, stick with it!
جمعه 6 مرداد 1396 10:07 ب.ظ
Please let me know if you're looking for
a article author for your site. You have some really great posts
and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love to write some material for your blog in exchange
for a link back to mine. Please send me an e-mail
if interested. Regards!
دوشنبه 12 تیر 1396 07:02 ب.ظ
Hello my loved one! I wish to say that this article is awesome, nice written and
come with approximately all vital infos. I would like
to see more posts like this.
دوشنبه 12 تیر 1396 11:50 ق.ظ
You could certainly see your expertise within the paintings you
write. The world hopes for even more passionate writers like you who aren't afraid to say how they believe.
All the time follow your heart.
سه شنبه 6 تیر 1396 06:44 ب.ظ
What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this
post i thought i could also create comment due to this good post.
سه شنبه 6 تیر 1396 08:12 ق.ظ
I leave a response whenever I appreciate a post on a website or if I
have something to valuable to contribute to the conversation. Usually it's caused by the passion communicated
in the article I browsed. And after this article وبگاه تحلیلی خبری
آستارا نیوز | آستارا | گیلان | اخبار | Astara - شورای حفظ حقوق بیت المال استان های گیلان و اردبیل در آستارا تشکیل شد.
I was actually excited enough to drop a thought :)
I actually do have 2 questions for you if it's
okay. Is it simply me or do a few of the remarks look like written by brain dead visitors?
:-P And, if you are writing on additional online sites, I would like to keep up with
everything fresh you have to post. Would you list all of
all your communal pages like your linkedin profile,
Facebook page or twitter feed?
شنبه 3 تیر 1396 03:42 ب.ظ
Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!

Cheers
چهارشنبه 31 خرداد 1396 12:35 ب.ظ
This is the right site for everyone who really wants to understand this topic.
You realize so much its almost hard to argue with you (not
that I actually will need to?HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that's been written about for years.
Great stuff, just wonderful!
یکشنبه 21 خرداد 1396 02:20 ق.ظ
This post will assist the internet viewers for building up new weblog or even a weblog from start to end.
دوشنبه 1 خرداد 1396 01:03 ب.ظ
Piece of writing writing is also a fun, if you be familiar with then you can write otherwise it is complicated to write.
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 08:43 ق.ظ
Does your site have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to shoot you
an email. I've got some creative ideas for your blog you might
be interested in hearing. Either way, great blog and
I look forward to seeing it grow over time.
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 06:14 ق.ظ
Hey! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work due to no backup.
Do you have any solutions to stop hackers?
سه شنبه 22 فروردین 1396 10:29 ق.ظ
This post is invaluable. How can I find out more?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 31 تا 60
آستارا نیوز
وبگاه تحلیلی خبری
درباره وبلاگ

وبگاه تحلیلی خبری آستارا نیوز را با هدف اطلاع رسانی و ارتباط شفاف با شهروندان آستارایی و گیلانی راه اندازی نمودیم. امید است تا همواره بتوانیم در امر اطلاع رسانی صداقت و شفافیت را در راس اهداف خبری خود قرار داده و مطالب را فارغ از تمایلات شخصی و گروهی به سمع و نظر شما بازدید کنندگان محترم برسانیم. بدیهی است که نظرات شما راهگشا و یاری رسان ما در انجام این امر خطیر خواهد بود.

مدیر وبلاگ :
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :