آستارا نیوز- فرماندار آستارا به جمعیت 86 هزار نفری این شهرستان اشاره کرد و افزود: 15 درصد جمعیت شهرستان آستارا را اهل تسنن تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، دکتر کیوان اسدپور صبح امروز در دیدار جمعی از روحانیون شیعه و سنی با نماینده ولی فقیه استان که به مناسبت هفته وحدت و با محوریت " وحدت اسلامی در سایه پیامبر رحمت" برگزار شد، با اشاره به توطئه دشمنان برای وحدت شكنی بین مذاهب مختلف اسلامی با طرح برخی مسایل جزئی اظهار کرد: همه ما باید مواظب باشیم با نقشه های دشمن، وحدت كنونی مخدوش نشود.


وی با اشاره به مرزی بودن شهرستان آستارا با کشور آذربایجان تصریح کرد: علی رغم تبلیغات وسیع دشمنان در بحث اسلام هراسی و شیعه هراسی در این شهرستان، شاهد تحکیم روابط و تعمیق دوستی ها میان اهل تسنن و شیعه هستیم.

فرماندار آستارا به جمعیت 86 هزار نفری این شهرستان اشاره کرد و افزود: 15 درصد جمعیت شهرستان آستارا را اهل تسنن تشکیل می دهند.

اسدپور از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: بنا به خواسته اهل تسنن جشن بزرگ انقلاب در یکی از روستاهای بزرگ سنی نشین این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به لزوم وحدت شیعه و سنی گفت: مسلمانان هر زمانی که با یکدیگر وحدت داشته اند دشمن را به زانو در آورده اند.

فرماندار آستارا در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه های 34 امین فجر انقلاب اسلامی در شهرستان آستارا با رشد کمی و کیفی قابل ملاحظه ای اجرا خواهد شد.





نوع مطلب :
برچسب ها : آستارا، هفته وحدت، اهل تسنن، استارا،
لینک های مرتبط :


یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 06:42 ق.ظ
Pretty portion of content. I simply stumbled
upon your web site and in accession capital to claim that I acquire in fact
enjoyed account your weblog posts. Anyway I'll be subscribing for
your augment and even I achievement you get right of entry to constantly quickly.
شنبه 31 فروردین 1398 10:21 ق.ظ
I have been exploring for a little for any high-quality
articles or blog posts on this kind of space . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this website.
Reading this info So i'm glad to convey that I've an incredibly just right uncanny feeling I found out exactly
what I needed. I most surely will make certain to don?t put out of your mind this
website and provides it a glance regularly.
پنجشنبه 29 فروردین 1398 02:33 ق.ظ
great publish, very informative. I'm wondering why the other
experts of this sector do not notice this. You should proceed
your writing. I am sure, you've a huge readers' base already!
چهارشنبه 28 فروردین 1398 07:50 ب.ظ
Good day! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask.
Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?
My site goes over a lot of the same topics as yours and I think we could
greatly benefit from each other. If you are interested feel free to
shoot me an email. I look forward to hearing from
you! Great blog by the way!
چهارشنبه 21 فروردین 1398 08:54 ق.ظ
I've been exploring for a bit for any high quality articles or weblog posts in this sort of area .
Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this site.
Studying this info So i'm happy to show that I have a very just right uncanny feeling I came upon just what I needed.
I most no doubt will make certain to don?t forget this web site
and give it a glance regularly.
سه شنبه 20 فروردین 1398 10:56 ق.ظ
Fantastic website. A lot of useful information here.

I am sending it to some friends ans additionally sharing in delicious.
And naturally, thanks to your effort!
یکشنبه 18 فروردین 1398 03:14 ب.ظ
It's awesome for me to have a site, which is useful in support of my know-how.
thanks admin
شنبه 17 فروردین 1398 10:32 ق.ظ
Does your blog have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to shoot you an email.
I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.
پنجشنبه 15 فروردین 1398 04:11 ق.ظ
Does your site have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an email.
I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great blog and I look forward to seeing it develop over time.
چهارشنبه 14 فروردین 1398 07:45 ب.ظ
When someone writes an post he/she maintains the thought of a user in his/her
mind that how a user can be aware of it. Therefore that's
why this post is perfect. Thanks!
سه شنبه 13 فروردین 1398 12:19 ب.ظ
Wow, awesome blog structure! How long have you been blogging for?
you make running a blog glance easy. The total look of your site is great,
let alone the content material!
یکشنبه 11 فروردین 1398 12:24 ق.ظ
This post will help the internet visitors for setting up new
website or even a weblog from start to end.
شنبه 10 فروردین 1398 05:45 ق.ظ
This is a topic which is near to my heart... Cheers! Exactly where are your contact details though?
جمعه 9 فروردین 1398 04:27 ق.ظ
I am sure this article has touched all the internet people,
its really really fastidious piece of writing
on building up new website.
پنجشنبه 8 فروردین 1398 11:08 ب.ظ
I'm extremely impressed with your writing skills and also
with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify
it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it's rare
to see a nice blog like this one nowadays.
سه شنبه 6 فروردین 1398 09:17 ق.ظ
My partner and I stumbled over here different page and thought I might as well check things out.
I like what I see so now i'm following you.
Look forward to looking over your web page yet again.
پنجشنبه 1 فروردین 1398 12:32 ب.ظ
It's amazing for me to have a web site, which is good in favor of my knowledge.
thanks admin
چهارشنبه 29 اسفند 1397 08:20 ب.ظ
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make
this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz reply as I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this
from. thanks
چهارشنبه 29 اسفند 1397 02:26 ب.ظ
I like it when folks get together and share ideas.
Great website, continue the good work!
چهارشنبه 29 اسفند 1397 06:28 ق.ظ
WOW just what I was looking for. Came here by searching for ig
یکشنبه 26 اسفند 1397 05:03 ب.ظ
Greate post. Keep writing such kind of info on your page.
Im really impressed by your site.
Hey there, You've performed a great job. I will certainly digg it and in my opinion suggest to
my friends. I'm confident they will be benefited from
this website.
چهارشنبه 22 اسفند 1397 08:46 ب.ظ
Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is important and all. But
think about if you added some great photos or videos to give your posts more, "pop"!

Your content is excellent but with pics and videos, this website
could definitely be one of the greatest in its niche.
Amazing blog!
چهارشنبه 22 اسفند 1397 11:08 ق.ظ
Greate article. Keep posting such kind of information on your
site. Im really impressed by your site.
Hey there, You have performed an excellent job.
I'll definitely digg it and for my part suggest to my friends.
I am confident they'll be benefited from this site.
سه شنبه 7 اسفند 1397 01:52 ق.ظ
Thanks for your personal marvelous posting! I really enjoyed reading it, you may
be a great author.I will always bookmark your blog and
may come back later on. I want to encourage continue your great posts, have a nice weekend!
شنبه 4 اسفند 1397 09:38 ق.ظ
Wow, awesome weblog layout! How lengthy have you ever been blogging for?
you made blogging glance easy. The entire glance of your web site is great, as neatly as the content material!
چهارشنبه 24 بهمن 1397 12:53 ب.ظ
That is true for investment recommendation as properly.
شنبه 6 بهمن 1397 12:42 ب.ظ
Now it is time to choose your particular investments.
شنبه 6 بهمن 1397 06:57 ق.ظ
A monetary advisor is your planning companion.
جمعه 5 بهمن 1397 08:49 ق.ظ
Greetings! I know this is somewhat off topic but
I was wondering which blog platform are you using for this site?
I'm getting tired of Wordpress because I've had problems with
hackers and I'm looking at alternatives for another platform.
I would be awesome if you could point me in the
direction of a good platform.
دوشنبه 17 دی 1397 10:52 ب.ظ
Hi there everyone, it's my first pay a quick visit at this site, and
article is in fact fruitful in support of me, keep up posting such articles.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 31 تا 60
آستارا نیوز
وبگاه تحلیلی خبری
درباره وبلاگ

وبگاه تحلیلی خبری آستارا نیوز را با هدف اطلاع رسانی و ارتباط شفاف با شهروندان آستارایی و گیلانی راه اندازی نمودیم. امید است تا همواره بتوانیم در امر اطلاع رسانی صداقت و شفافیت را در راس اهداف خبری خود قرار داده و مطالب را فارغ از تمایلات شخصی و گروهی به سمع و نظر شما بازدید کنندگان محترم برسانیم. بدیهی است که نظرات شما راهگشا و یاری رسان ما در انجام این امر خطیر خواهد بود.

مدیر وبلاگ :
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :